قوانین و مقررات

ماده (۱) فعالیت فروشگاه عدل شاپ ، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

ماده (۲) خریدار با مطالعه کامل توضیحات، مشخصات و ویژگی های محصول، نسبت به خرید آن محصول اقدام نموده است و قبل از خرید محصول، صفحه های راهنمای خرید و قوانین سایت را مطالعه نموده و سپس خرید خود را انجام داده است، عدم رعایت این ماده توسط خریدار، تعهدی جهت عودت وجه پرداختی یا لغو سفارش توسط فروشگاه عدل شاپ ایجاد نمی کند.

ماده (۳) واریز وجه محصول، صرفاً  طریق درگاه های بانکی معتبر بوده و واریز به حساب دیگری پذیرفته نخواهد بود.

ماده (۴) در صورتیکه خریدار از خرید خود منصرف شود، موظف است، فوراً موضوع را به پشتیبانی فروشگاه عدل شاپ اطلاع دهد، انصراف مشتری بعد از دانلود و یا دریافت بارکد پستی، مسموع نیست.

ماده (۵) فروشگاه عدل شاپ موظف است همان محصول خریداری شده توسط مشتری را ارسال نماید و در صورتیکه آن محصول موجود نبود، به مشتری اطلاع می دهد و مشتری اختیار کامل دارد محصول دیگری انتخاب نموده یا خواستار برگشت وجه به حساب خود شود، در صورت دوم، فروشگاه عدل شاپ ظرف مدت ۲۴ ساعت شماره حساب مشتری را از طریق شماره تلفن ثبت شده هنگام ثبت نام دریافت نموده و عین مبلغ را به حساب ایشان واریز نماید.

ماده (۶) خرید از فروشگاه عدل شاپ صرفاً از طریق درگاه آنلاین بانکی صورت می گیرد، اگر در خلال پرداخت درگاه بانکی، با خطایی مواجه شدید، لطفاً مراتب را با شماره تلفن های درج شده در صفحه اتصال به درگاه بانک، در میان گذاشته، یا به یکی از شعبی که عابر بانک شما متعلق به آن بانک است، مراجعه نماید، فروشگاه عدل شاپ هیچ پل ارتباطی از زمان اتصال خریدار به درگاه بانک تا اتمام خرید، به درگاه بانک ندارد.

ماده (۷) فرایند خرید زمانی کامل و محصول آماده ارسال می شود که در خرید از درگاه بانکی، خرید با تراکنش موفق و دریافت شماره تراکنش پایان پذیرد.

ماده (۸) ضمانت عیب محصول(ارسال مجدد کالا در صورت معیوب بودن)، محدود به مدت زمان یک هفته از دریافت محصول توسط خریدار می باشد، در صورت معیوب بودن کالا و عدم اعلام آن طی مدت زمان یک هفته کاری توسط خریدار، هزینه محصول به همراه هزینه پیک و ارسال و در محصولات رایت شده، هزینه پیک و ارسال از خریدار جهت ارسال مجدد دریافت می گردد.

ماده (۹) پشتیبانی فروشگاه عدل شاپ از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی به مشتریان خواهد بود و در کوتاهترین زمان پاسخ خواهد داد.

ماده (۱۰) تمامی فایل های صوتی در کلاس های درس تهیه شده و دارایی کیفیت مطلوب بوده، همچنین آموزشی برای تغییر فرمت در این صفحه  برای کاربران تهیه شده است.

ماده (۱۱) برخی از فایل های صوتی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و محصولات دیگر برای کاربران تحت پوشش کاملا رایگان بوده و مدارک خود را برای پشتیبانی ارسال کنند و فقط هزینه پستی بر عهده کاربر است.

ماده (۱۲) برای محصولات فروشگاه عدل شاپ نمی توان ارزش مادی در نظر گرفت و هزینه دریافتی فقط برای ارایه خدمان می باشد.

ماده (۱۳) فروشگاه عدل شاپ این حق را برای خود محفوظ دارد که هر زمان و به هر نحو و ترتیب، قوانین کاری خود را تغییر و یا اصلاح نماید و از این بابت آخرین قانون اصلاحی به کلیه مشتریان تسری می یابد.

دسته بندی

ارسال تیکت به پشتیبانی

تبلیغات

تبلیغات
تبلیغات